The Coffee Factory 2025’te büyüyecek!

İSTANBUL (İGFA) – The Coffee Factory, kahve tutkunları ile yeni adreslerde buluşmaya devam ediyor. Kaliteli kahve çekirdekleri ve özel tarifleriyle 6 yıl önce ilk şubesini açan marka bu kez İstanbul’un en gözde merkezlerinden Karaköy’de kapılarını açtı. The Coffee Factory Yönetim Kurulu Başkanı Erol Şahin ve Genel Müdürü Rıza Batuhan Şahin’in ev sahipliğinde gerçekleşen açılışa vatandaşlar ve turistler büyük ilgi gösterdi.

“HER FİNCANDA MUTLULUK” YOLCULUĞU DEVAM EDİYOR

Açılışta konuşan The Coffee Factory Genel Müdürü Rıza Batuhan Şahin, markanın büyüme sürecine vurgu yaparak şunları söyledi:

“2018 yılından bu yana ‘her fincanda mutluluk’ mottosuyla yola çıktık. Bugün 32. şubemizi Karaköy gibi özel bir lokasyonda açmanın gururunu yaşıyoruz. Misafirlerimize en kaliteli hizmeti, sıcak bir atmosferde sunma hedefiyle çıktığımız bu yolda, özel kahve harmanlarımız ve samimi hizmet anlayışımızla kısa sürede sektörde önemli bir yer edindik.”

Şahin, Karaköy şubesinin bu başarının bir devamı niteliğinde olduğunu belirterek hedeflerinin Türkiye genelinde 150 şubeye ulaşmak ve yurt dışına açılmak olduğunu ifade etti.

GENÇ NESLİN AROMATİK LEZZETLERE İLGİSİ ARTIYOR

Türkiye’de kahve tüketiminin hızla arttığını vurgulayan Şahin, özellikle genç nesil tarafında aromatik ve soğuk kahvelere olan ilginin yükseldiğini dile getirdi. Şahin ‘’Eskiden kültürümüzde çay baskınken, bugün kahve giderek öne çıkıyor. Özellikle gençlerin etkisiyle kahve alışkanlıkları değişiyor. The Coffee Factory olarak biz de gençlerin bu talebine eşsiz kahve seçenekleri ve sıcak atmosferimizle yanıt veriyoruz. Artan bu ilgi ile 2025 yılında 30 şube daha açmayı planlıyoruz’’ dedi.

KONSEPTİ İLE DE FARK YARATIYOR

Karaköy’de açılan yeni şube, sadece kahve sunumuyla değil, çalışma alanları,ve pet-friendly konsepti ile de fark yaratıyor. Karaköy’ün tarihi dokusunu modern tasarımla harmanlayan mekânda, özel kahve harmanlarının yanı sıra lezzetli tatlılar ve atıştırmalıklar da kahve severlerle buluşuyor.

Kaliteli kahve çekirdekleri, özel tarifleri ve misafir memnuniyeti odaklı hizmet anlayışıyla öne çıkan marka Türkiye’nin dört bir yanında kahve tutkunlarını ağırlamaya devam ediyor.

THE COFFEE FACTORY HAKKINDA

The Coffee Factory, 2018 yılında İstanbul’da doğdu ve kısa sürede kahve tutkunlarının kalbini kazandı. “Her fincanda mutluluk” mottosuyla yola çıkan marka, kaliteli kahve çekirdekleri, özel harmanları ve sıcak atmosferiyle öne çıkıyor. Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutan kurum Türkiye’nin dört bir yanındaki şubeleriyle kahve severlere eşsiz bir deneyim sunmaya devam ediyor. Geniş ürün yelpazesi, çalışma alanları ve pet-friendly ortamıyla dikkat çeken The Coffee Factory, kahve kültürüne yeni bir soluk getiriyor.

Related Posts

Gram altında sert hareket sonrası rakam verildi! İşte piyasadaki yükselişin nedeni

Altın fiyatlarında geçtiğimiz hafta itibarıyla sert hareketler dikkat çekti. Gram altın fiyatı cuma günü 4 bin 351 TL seviyesini gördü. Altın yatırımcıları da fiyatlardaki yükselişin sebebini merak ediyor. Peki altın fiyatları neden yükseliyor? Konuyla ilgili merak edilenleri milliyet.com.tr’ye değerlendiren Ekonomist Hikmet Baydar, ‘bu hafta sert hareket olacak mı? sorusuna da yanıt verdi. İşe detaylar…

Dünyanın en pahalı çantası 10 milyon dolara satıldı

Jane Birkin için tasarlanan orijinal siyah deri Birkin çanta, bugün düzenlenen online Sotheby’s müzayedesinde komisyonlar dahil 8,6 milyon euroya (yaklaşık 10 milyon dolar) alıcı bularak bugüne kadar açık artırmada satılan en pahalı çanta unvanıyla …

En güvenilir arabalar açıklandı: Tesla ve Volvo’yu rakip tanımadı, zirveye yerleşti

Güvenlik denince akla ilk gelen markalardan Volvo, bu kez zirvede değil. ABD’de sigorta şirketlerinin desteklediği bağımsız kuruluş IIHS’in yaptığı araştırma, Volvo’dan daha güvenli bir otomobil markasını ortaya koydu. İşte 2025’in en güvenli …

Kahve devi satışa çıktı, yatırımcılar kuyruğa girdi: Çantalarında milyar dolarlar var!

Dünyanın en büyük kahve zincirlerinden Starbucks, Çin’deki operasyonlarının bir kısmını devretmeye hazırlanıyor. Şirketin Çin birimi için milyarlarca dolarlık teklifler geldiği bildirildi. 10 MİLYAR DOLARLIK DEĞERLEME Starbucks’ın Çin birimi için …

Türk balı yılın ilk yarısında 41 ülkede sofralarda yer buldu

Türkiye’nin ihraç ürünleri arasında yer alan bal, yılın ilk 6 ayında ABD, Almanya ve Birleşik Krallık başta olmak üzere 41 ülkede ağızları tatlandırdı.

ATM’den nakit çekimi ve para yatırmada limitler değişti: Hangi bankada limit ne kadar oldu?

Bankalar belli dönemlerde ATM’ler üzerinden yapılan nakit çekimi ve para yatırma limitlerini güncelliyor. Bankalarda para yatırma limitleri bir kez daha değişti. İki banka limiti 185.000 TL’ye kadar yükseltti.